SS501 FOREVER

JUST FOR FUN

SS501 FOREVER

JUST FOR FUN

قسمت 11

سلوووووووووووووووووووووووووووووم
چطورین؟؟؟؟
من؟من گودم وسرما خوردم وفردا آزمون دارم :|
عنم نخوندم براش...آخه این چه کاریه؟
خب فک میکنم این قسمت زیاده...البته فقط درحد فکره :)
شما بخونین این قسمتو منم برم ظرفا رو بشورم بعد میام وایبر...
صدای گاز مازراتی هیونگم تو حلقتون
اینم آهنگ این قسمت نیست ولی بازم تو حلقتون

10730908 575763575856872 7409129021112745667 n 300x134 Kim Kyu Jong   ThanKYU STAFF Twi.tt.er Site Update [14.11.19


چشای بی آرایش عشقم تو حلق خودم...

 
ادامه مطلب ...

قسمت 10

سلام
من سرم به اف رفته...
سر داستان هنگ کردم...
چرت وپرت نوشتم...


منو خرم چن ساعت پیش یهویی 
ادامه مطلب ...

قسمت 9

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من چقد پرانرژیم خدا منو براتون نگه داره!
چطورین خل و چلا؟؟؟
من دو سه ساعت پشت سر هم نوشتم ولی بازم کمه :|
نمیدونم واقعا چرا همچینه؟!
حالا شما برین بخونین منم کم کم عکسا رو آپلود میکنم و داستان مینویسم میذارم...
 Kim Kyu Jong speaks about his new drama “S.O.S. Save Me”

ساعتش تو حلقمممممممممممممممممممممممم

 
ادامه مطلب ...

قسمت8

She make me go....

She maks me gooooooooo....

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

بنده ادمین پیج چس ناله های 283 ریشتری هستم

چطورمطورین؟؟؟؟؟؟

آهنگو برای این قسمت 501% دانلود کنین...

She makes me go-Arash


 اینم همینجوری عشقی

ادامه مطلب ...

قسمت6

سلام احوال پرسی نمیکنم...

امشب با همتون حرفیدم ماشالا همه خوووووووب :))

کلیم که ذکری به من خندید :|

از گلوتون پایین نره... :))

کمه آقا...کم نوشتم... :)) دستتونم بم نمیرسه که :))

 4mntg08lnodb984wt95u A Fan Twi tt er Update


همگی جمیعا پرپر شین

ادامه مطلب ...