SS501 FOREVER

JUST FOR FUN

SS501 FOREVER

JUST FOR FUN

:|

هاررررررررررررررررررررررررررررررررر

هاررررررررررررررررررررر

هارررررررررررر

.

.

.

:|

حالم اصلا خوب نیست بچه ها...برید ادامه باهاتون حرف دارم...

.

.

.

  

اوللللللللللللللللل اینو دان کنین



اینم میتونین دان کنین جفتش قشنگه 











حرف چیه بابا؟تولدهههههههههههههههههههههههه تولددددددددددددددددددددد





جوووووووووووووووووووووووووون یونگگگگگگگگگگ

آقا بیا وسططططططططططططط

قرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر





این بالایی یونگه داره میگه جاست یوووووووووووووووو


پسراااااااااااااااااااااااااااا  کوجا موندین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





من به دنبال کیووووووووووووووو



کیو :| بیشین زن آبروریزی نکن...

من:| خفه شو...دووووووووووووووووووووووووز دارم

کیو :| منطقیه :)))


.

.

.

یووووووووووووووونگ کجا موندی جیگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟



یونگ: جوووووووووووووووووووووووووون بیاین وسط مسط...

 من: جییییییییییییییییییییییییییییییییخ کیو بدوووووووووووووووووووووووووووو....




_کیو؟کیو؟کیووووووووو پدر سگگگگگگگگگگگگگگگ...کجا رفتی؟


و دراین هنگام کیو با کیک وارد میشودددددددددددددد....




سوووووووووووووووووووووووووووت کیک دستپخت دوقلوهاست....

هیونگ:دو قلو؟کدوم دوقلو؟؟؟

جونگ:منظورش یونگ و کیوئه...


هیونگ: ولی اینا که دو قلو نیستن 


ودراین هنگام به صورت بسیار هندی و راجویی هیون میپره جلو دهن هیونگو میگیره:جون من بیخیال....تا صب خودم برات توضیح میدم این موضوع رو...


یونگ:خفه شین دیگه...تولد تولد تولدت مبارک....سووووووووووت

قررررررررررررررررررررررررررررررررر

آآآآآآآآا بیا حالااااااااااااااااا....


من در نگاهی عاشقانه به کیو میخوام شمعا رو فون کنم که یهو...

کیو:هووووووووووووووووو عشرت نکن....این مال تو نیست...مال آبجیته...


من:| خیلی آشغالی داشتم حس میگرفتمااااااااااا...سگ...

کیو با نیشخند: حستو بذار واسه امشب...

من یهویی:ذکراااااااااااااااااااااااااا ذکرااااااااااااااااااااااااااا امشب مهمون نمیخوای؟؟؟؟


.

.

.

یونگ با نگاهی عاشقانه:نه امشب نه...

ذکری: پررررررررررررررررررپرررررررررررررررررررررر


من:تو چی میگی بالش طبی تنفسی زانکو؟؟؟


یهو هیون:هاااااااااااااااااااااااااارهاااااااااااااااااااااااااااارهارررررررررررررررررررررررر


و بعد همگی:هااااااااااااااااااااااارهاااااااااااااااااارهااااااااااااااااااار



آقا بیا شمعا رو فوت کنننننننننننننننننن که 501 سال زنده باشیییییییییییییییییییییییییییی...

که بریم کیک بخوریممممممممممممممممممم...

که کادو بدیمممممممممممممممممممممممممم.....

....

کادوی پسرا جززززززززززززززززززز بالش طبی تنفسی زانکو


یونگ 




کوفففففففففففففففففففففففتت شههههههههههههههههههههههههههه

کیو:عه؟

من: منم میخوام خو...

کیو:| ماشین خطرناکه...

من: سگ


من:هیون یه حرفی بزن...

هیون:هاااااااااااااااااااررررررررررررررررهاااااااااااارررررررررررهارررررررررررررر

هیونگ :| به چی میخندی؟؟؟

هیون به زور:بالش...طبی....تنفسی....زانکو...

 جونگ:| بیخیال...تفدلت مفالک آبجی ژونممممممممم...


کیو و هیونگ :| خجالتم نمیکشه....


کادوی یوووووووووووووووونگ



من بی تقصیرم 


.



.

جونگ:لامصب این پسره میدونه چی بخره هااااااا


کیو:دیوث چه چیزیم گرفته هاااااا...

هیونگ: لامصب فکر همه چیزم میکنه هااااا....


ذکری:پررررررررررررررررررپررررررررررررررررررر


هیون:هاررررررررررهارررررررررهارررررررر


من :| حالا نوبت منهههههههههه....البته کادوی اصلی با یه هفته تاخیر بت میرسه


104



اونجوری نگام نکن کلی دنبالش گشتمااااااااااااااااا...

هیون :هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررر

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررر

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررررر


جونگ:هااااااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررر

و جمعیا هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر


من:کیو؟؟؟؟کیو؟؟؟؟کجا رفتی؟؟؟؟


کیو:



آخیششششششششششششش چه کیکه خوشمزه بودااااااااااااااااااااااا


هیون :| برا من نذاشتی؟؟؟؟


کیو:خخخخخخ هست بابا هست...

هیون:هااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررر هاررررررررررررررررهاررررررررررررررررر


یونگ کادوت فوق العاده بود...

من 


.

.

.

.

.

و درپایان باید بگم:

بغض هایت را برای خودت نگه دار...گاهی سبک نشوی سنگینتری

.

.

.

بحث سنگینی بود صلواتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 


وایبر دارمتون دخملاااااااااااااااااااا 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.